18.3.10

✭ längtan ✭




























Jag längtar till sommaren då vi ska åka till Spanien, till solen, mörka varma kvällar och långa lata dagar på stranden. Till att vakna av strålande varm sol och frukost på terassen. Jag längtar till vi ska ta bilen och åka till konstiga marknader och handla både skräp och en massa fina saker. Jag längtar till att sätta mina varma fötter på kalla marmorgolv, sätta på mig bikini och ta ett morgondopp i poolen. Till långa middagar med hemmagrillad mat, kallt rosévin och fina samtal. Till kalla dopp i havet.
Systrarna, snart är vi där.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vad jag längtar....sol, värme härligt sällskap...sand och vatten och en liten bebis...puss puss. Vad trevligt vi hade igår. Ses kl. 12.00 på Tindra.

/challe

Lill-Kim sa...

Jag vill också följa med till Spanien. Vad ska man göra för att
platsa????? Vilka kritterier behövs för att man ska bli accepterad i Ert lilla järngäng?
Lill_Kim

Prinsessan sa...

LK, du är ju chef i vårt gäng :)
En mille så är du mer än välkommen ;)
(Vem har hjälpt dig att kommentera)
LOVE U

Anonym sa...

Bjuder ni med er lilla mamsen?
Om inte annat kan hon passa bebisar när ni är ute och "shoppar". Kram Lena B

Nina sa...

Vad mysigt det låter! Ska oxå åka iväg med min lilla syster + våra kära boyfriends. Härligt att ha ngt att se fram emot!!
Kramis.

PS: Kent var SUPER! OMG vad Jocke kan leverera på scen. Är.Typ. Kär.