17.3.10

✭ COS ✭

Hur underbart vore det inte om denna nyhet stämmer? Att COS kommer till Sverige alltså. 
Jag har inte handlat något från COS innan, när vi var i London sist så blev ju planerna lite ändrade. 
Istället för att gå runt i en massa härliga butiker, shoppa en massa fina saker eller bara nypa lite försiktigt i sånt man kanske måste spara till innan man kan slänga upp kreditkortet, var vi tvungna att sitta hemma i lägenheten och vänta på min jävla väska som var 1 dag sen (det hade ju varit sjukt jobbigt att åka till Maldiverna med bara jeans och ingen bikini).

Så nu kan jag alltså ta igen den shoppinghelgen tänkte jag. Tyvärr tror jag att Christian inte tänker likadant, det är gammal skåpmat och man kan nog inte shoppa retroaktivt.

1 kommentar:

Christian sa...

Exakt, man kan aldrig shoppa retroaktivt hur mycket man än vill. Kommer aldrig att gå med på något annat : )