4.12.09

✭ sorg ✭

Denna vecka har det inte blivit mycket gjort, det mesta har blivit lidande på grund av ett jobbigt besked (vi har försökt få barn en längre tid men trots hormonsprutor och IVF-behandlingar blir det tydligen inget denna gång heller).
(FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN)
Men nu hoppas jag på att helgen ska ge oss nya krafter, vi ska bara vara med varandra och familjen, ta det lugnt, vara ute i friska luften och äta massa god mat.


Varför blir livet aldrig som man har tänkt sig?

8 kommentarer:

Lena Blomberg sa...

Älskade Caroline. Läser din blogg och älskar dig och din familj sen Axbergstiden för X antal år sedan. Det funkade inte för oss heller men sen blev det, helt utan extraordinära insatser, två underbara grabbar, som du vet....

Det finns andra lösningar.....
Kram Lena

Åsa sa...

Finaste du, jag gråter med dig!
Fan också, det kan väl få vara er tur nu!? Ge inte upp hjärtat <3
Många, många kramar från mig!

Nina sa...

Gumman, vad tråkigt att höra.
Skickar all kärlek och värme till dig.
Kramar.

Sofia sa...

Tänker på er. Massor av kramar

Prinsessan sa...

Tack för era fina ord, dom värmer!
Kram

According to Nicky sa...

Man ska nog försöka att inte tänka för mycket på det och att slappna av. Jag vet hur svårt det är men det löser sig ska ni se :)

Önskar dig en mysig andra advent! Kram/Nicky :)

Mikaela de Ville sa...

Hej igen!
Tänk det visste jag inte. Att vi har det tråkiga gemensamt. Det tog tid för oss också. Vera blev till på tredje IVF-försöket. Det kommer gå för er med. Jag vet tyvärr exakt hur jobbigt allt är just nu.
Varm kram!
Mikaela

Lisa sa...

Hej!

Vet inte om du kan läsa kommentarer sa här langt bak i tiden, hoppas det!

Hittade precis till din blogg fran Sara, pa Korsika. Gillar den och började läsa bakat. Och vad är det jag ser, ni gar igenom samma pärs som oss. Stor kram till dig och hoppas pa en massa positiva resultat och lycka under det här aret.

Skriver inte sa mycket om det pa min blogg, men i november skrev jag ett langt inlägg här: http://parislisa.blogg.se/2009/november/draft-nov-6-2009.html

Kram fran Lisa