23.12.09

✭ det börjar närma sig ✭

Efter ha sovit hela dagen, knaprat olika piller och druckit en hel del starkvinsglögg känner jag mig lite bättre - eller rättare sagt, jag hade inte direkt något val att känna på något annat sätt. 
Att vara sjuk dagen innan julafton när man har som mest att göra kan ha varit det här årets sämsta idé (eller i alla fall en av dom). Jag har i feberdimman lyckats packa in resten av alla julklappar, styra med Christians dito, städat lite hemma och varit moraliskt stöd till Christian när han lagat Janssons. 

Trots att jag är nästintill slut, så kan jag inte låta bli att längta till morgondagen, vi ska till kyrkan, jag ska kolla vad jag har fått i strumpan (jag lovar, jag är över 35), köpa dom sista julklapparna, åka hem till min syster där vi hela familjen (iaf min del av den) ska äta en massa god julmat, öppna presenter, förundra oss över hur fantastisk Olivia är och mysa. Det är vi bra på i min familj.

Inga kommentarer: