31.12.09

✭ 2009 ✭


2009, de var året då..

   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag slutade röka och lyckades hålla det (12 januari 2010 är det 1 år)

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag jobbar inte så..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Var ska jag börja, det var ett par..
Dog någon som stod dig nära? 
Nej
Vilka länder besökte du? 
Jag, mina systrar, mamma och Olivia var i Egypten i våras (mammas 60-årspresent) och i slutet av september var jag med Christians familj på Maldiverna (svärmors tur att fylla 60). Vi har även varit i London (älskar London, skulle lätt kunna tänka mig att bo där)
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 
Ett hus, en snabbare bil, en bebis, ja listan kan göras hur lång som helst
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
8 november, dagen då jag och Christian firade vår första bröllopsdag
Vad var din största framgång 2009? 
Att jag slutade röka
Största misstaget?
Jag gör inga misstag
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Som sagt, ett A-barn gör varken misstag eller blir sjuk
Vad spenderade du mest pengar på? 
Förmodligen räkningar, hyra och mat..
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Att resa

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag har nog varit mer ledsen detta år


Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat och umgåtts med mina vänner

Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat, stängt in mig hemma

Hur tillbringar du julen? 
Med min familj, vi gör nog som alla andra. Kollar på Kalle Anka, äter en massa mat, klagar på hur mätta vi är och delar ut en massa julklappar
Blev du kär i år? 
Nej, möjligt ännu mer kär i min man

Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, Californication, True Blood, Ent✭urage

Bästa böckerna du läste i år?
Vindens skugga och Hemligheten

Årets film?
Avatar

Årets parfym?
Lola by Marc Jacobs

Största musikaliska upptäckten?
Snarare en återupptäckt, lyssnade ganska mycket på Thåström, och en upptäckt, Melissa Horn

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Vet du, det är nästan 1 år sen jag fyllde år (11 jan) så jag kommer faktiskt inte ihåg. Men med tanke på hur min man är, så fick jag nog allt jag ville ha

Något du önskade dig men inte fick? 
Med risk för att vara tjatig; ett hus, en snabbare bil och en bebis (inte nödvändighetsvis i den ordningen)


Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Med sång på morgonen och fantastisk middag på kvällen av och med min man


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Man kan väl alltid ha det bättre? Mer pengar kanske?


Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
Väldigt tråkig, har inte trivs alls med mina extrakilon som jag har fått av en massa hormoner och av att sluta röka..


Vad fick dig att må bra? 
Att umgås med min man, min familj och mina vänner

Vilken kändis var du mest sugen på?
Edward Cullen


Vem saknade du? 
Ingen, jo Erika som inte har jobbat så mycket 

3 kommentarer:

erika sa...

nuffi! gott nytt år, hoppas att 2010 ger oss allt vi vill ha & lite till.
puss hälsa c

Anonym sa...

Siss, nästa år ska bli ett bra år och jag hoppas att våra önskningar ska slå in detta år! Love You puss

Karolina sa...

Edward Cullen är ingen kändis ju!!! :P Du måste svara R-pat!!! ;) Hoppas att dina önskningar slår in detta år snuffan! Ses snart i gaten :)

Puss & Kram