15.11.10

✭ inspiration ✭







Trots att vi har bott i vår lägenhet i mer än 2 år, har vi inte riktigt fått till vårt sovrum. 
Detta beror nog främst på att inte kan bestämma oss för vad vi ska göra med väggarna, ena dagen tittar vi på storblommiga tapeter och nästa dag vill vi måla dom i psykopatvitt.
Jag brukar titta in på Claudia Gallis inredningsblogg (för övrigt en tjej med många järn i elden, vilken energi och inspiration hon är) och där hittade jag en gäng med härliga sovrumsbilder.
Är det någon som har lust att hjälpa till med inredningen så är det bara att hojta till (min favvo är nog 1:an..nä den sista bilden..eller vad sjutton, vi köper ett hus med 7 sovrum så kan vi kopiera alla).


Bilderna kommer från Decor Pad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker 1:a 2:a och 3:e sovrummen var läckrast. Förstår att det är svårt att bestämma sig.
Jag vill absolut ha 1:a sovrummet men jag får nog lov att flytta. Lill-Kim

Nina sa...

Härliga bilder & tack för tipset om Claudias blogg ( Me Likey ) Ska också ta tag i renovering av sovrum snart, ska bara få lite tid för det :)

Kram N.

Nicky sa...

Härliga och personliga sovrum!

Ha det bra! :) Kram/Nicky