2.10.10

✭ soliga september ✭

Underbara höst när naturen är som vackrast
 Charlotte , jag & Isabelle tog en långpromenad och njöt av solen
och det färgsprakande fyrverkeriet av höstens fina färger
Vi promenerade och pratade om allt möjligt
  Till slut var vi framme vid gulliga Långängens Gård där vi åt lunch i solen
Finaste lilla Isabelle som alltid är lika glad trots att hon var lite snorig
Här skulle jag inte ha något emot att bo, gulligaste lilla stugan
 Efter lunchen fortsatte vi promenaden genom skogen mot Olivias dagis
Hösten är helt överlägset den vackraste årstiden
Olivia gillar också hösten
Det tog lång tid att gå hem, vi var ju tvungna att stanna & leka, men vad gjorde det
Kanske världens finaste lille tjej som har underbar humor & fantasi
och som gillar att prata & tur är det, för jag älskar att prata med henne
Tack fina syster för en underbar dag, precis vad jag behövde!

8 kommentarer:

Lisa sa...

Vilka vackra bilder!

Hur gar det for er? Tanker pa dig. Vi ar halvags... Denna vantan...

Stor kram Lisa

Anonym sa...

Tack själv min fina syster för en jätte mysig dag...love you

Nina sa...

Härliga höst!

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej!

Åh vad roligt att du ville lämna ett litet avtryck hos mig så jag fick chansen att komma och hälsa på här hos dig. Det är så kul att få ett "ansikte" på er läsare och lära känna er lite bättre:o)

Nu ska jag kika vidare här.
Önskar dig en mysig söndagskväll!

Kramar Mia

Anonym sa...

Du tar så fantastiska bilder så man blir helt hänförd. Lill Kim

Sandra sa...

Vilka fantastiska bilder! Gillaknappen finns på designen på blogspot.Den är bara att lägga till där. Hör av dig om du inte hittar så försöker jag guida dig. Stor kram

Åsa sa...

Åh, vad härligt det ser ut! Och så stora de blivit dina fina systerdöttrar!
Kram på dig!

Nicky sa...

Hej! :)

Vilka underbara bilder!

Har ny blogg förresten, kika gärna in! :) Önskar er en mysig helg! Kram/Nicky