28.8.10

✭ swedish crayfishparty ✭

Lisa öppnar kvällen med att berätta om de olika snapssorterna (pls avoid beska drops)
 Sen gick vi på rundvisning i det underbara townhuset
 Snygga fröken Honda & härliga Danny var där
Min vackra syster med bubbel på den mysiga terrassen
Kräftor, Västerbottenostpaj, olivmuffins, ost, bröd, snaps, bärs & bubbel
Vi åt hela kvällen, allt var så gott!
Herregud som vi sjöng, svenska snapsvisor på engelska är hur roliga som helst!
Lisa & kvällens (ena) värd Janke hade styrt upp allt så fint
Christian sjunger solo för Tim
 Godaste sommartårtan någonsin
Den var så liten, jag lovar..
Mattias aka Daniel Craig & Supermodel Bellabelle
    Vi skrattade så mycket att jag hade träningsvärk, Smulan var i sitt esse
Trädgården var to die for, så grön & lummig med både palmer & vindruvsbuskar
  Me & Ross
Den magiska trädgården med vackra kinesiska lyktor, så vill jag också ha
    Sen blev det dags för lite vickning & vad passar bättre än pyttipanna med rödbetor & stekt ägg
Marie & den andra av kvällens generösa & underbara värdar, Kenth
Mattias & Smulan
    Sen var det tydligen dags att åka hem

5 kommentarer:

Sandra sa...

Kräftskivor är härliga! Jag tänker äta kräftor och räkor ikväll, dock inte i festanda utan med mannen. Hoppas du har en trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Det var en roooolig kväll.

Puss

Anonym sa...

Very funny night!

According to Nicky sa...

Vilka trevliga bilder och vad gott all mat ser ut! Nu blev jag hungrig, haha

Kram/Nicky

Prinsessan sa...

Super funny and so much good food!
Thank you friends!