19.8.10

✭ adios - hello ✭

Efter 3 underbara veckor i Spanien var det dags för lite betong, så vi åkte till Gibraltars flygplats

och tog planet till London för shopping, swedish crayfishparty & sist men inte minst, träffa Lisa

Cool landnings/startbana med båtar, hotel och hav 1 meter från planet

Christian blev stoppad 2 ggr i tullen och 1 gång i tunnelbanan, tur att han hade blondiner med sig

Jag vill flytta till London, typ nu & köpa ett litet townhouse

Vi åt middag på Wahaca, ett riktigt bra mexställe

When in London går man såklart på puben

Smulan var sötast på stället

När jag har flyttat till mitt townhouse ska jag dricka Pimm´s hela dagarna, bästa drickan

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh Prallan du är så duktig på att ta bilder och skriver så trevligt.
Inte konstigt att du vann biljetterna till Paris min duktiga tjej. Vad frågade dom Christian om????? Kram Mor