20.6.10

✭ en torsdag på terassen ✭

Lotta & Anna var lika glada som jag att ses, äta middag & mysa på Terassen

Jag åt en helt ok lammracks med tzatziki och klyftpotatis

Tänk att Lollo & jag har känt varandra i över 20 år & ändå ser vi inte ut att vara en dag över 30

Utsikten från Terassen är helt magisk

Tyvärr är inte servicen av samma kaliber, när vi bad om askopp fick vi visst 2 fimpar på köpet

Häromkvällen träffade jag ett par av mina barndomskompisar på Terassen på ön. Tänk att vi är ca 10 tjejer som fortfarande efter 20 års vänskap umgås och har lika roligt när vi tar en torsdagsmiddag som när vi hängde på Stargarden på BZ, fick gratis inträde innan 22:00, gjorde av med en hundring på hela kvällen (95 pix på en flaska California White och en femma på garderoben) och åkte nattbuss.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vad härligt med san vänskap! Och vilken fin sommarkväll!

Skorna är köpta pa New Look. Tror inte att det finns i Sverige, eller pa nätet.

Jag kan köpa dig ett par och skicka om du vill? Nu minns jag inte det exakta priset, men runt 200:- tror jag. Hör av dig i sant fall :)

Ser fram emot mail, men det är absolut inget tvang :) :)

Kram Lisa

Hemma hos Katta sa...

Vilken härlig blogg du har! Många fina och vackra bilder dessutom!

Ha en fortsatt bra tisdag! Kraam /Katta