31.8.12

| this is the end |

En bild från underbara Thailand

Hörrni mina vänner, jag tror bestämt den här tiden har lidit mot sitt slut.
Det har varit ett par fantastiska år där jag har lärt känna nya vänner tack vare den underbara bloggvärlden, men nu är det dags att tacka för mig.
Jag kommer ju så klart kolla in hos er i fortsättningen också, men jag har nog gjort mitt i bloggvärlden.

Tack för allt stöd och fina ord genom dom svåra åren, skratten då allt varit lite lättare och inte minst att ni alltid funnits där.

9 kommentarer:

Jenny sa...

Åh nej! Jag kommer sakna dig! Jag hoppas vi håller kontakten! Jag förstår dig dock, har funderat på det ett par gånger själv. Ibland kolliderar livet med bloggen som gör att man inte längre vill. Kan också tänka mig att resan ni står inför kanske är för privat. Stor kram till dig, och tack för allt du gett oss bloggwise. <3

Anonym sa...

Klokt av dig Prallan. Jag har turen att träffa dig/er ändå på kära Axberg framöver. Stor kram Lena B

Nina sa...

Tråkigt, kommer att sakna dina inlägg. Kram Nina.

Anonym sa...

Men så trist!

Anonym sa...

Jag kommer verkligen sakna dina inlägg och dina JÄTTEfina bilder. Vem vet vad framtiden har i sitt sköte..

Love You,
S

Mia sa...

Åh, jag kommer sakna dig så men visst finns du på twitter? Om du vill skulle jag jättegärna ha varandra på facebook också, vill absolut inte förlora kontakten med dig.

Puss & kram

Sandra sa...

Jag var så säker på att jag skrivit till dig här. Men inte! Förstår ditt beslut, men tråkigt såklart. Kommer sakna dina bilder och inlägg. Men vi "ses" ju på Instagram osv. Stor kram och stort lycka till på resan som ni startat.

Prinsessan sa...

Tack mina vänner för alla fina ord!

Sofia sa...

Trist för oss men man ska göra det som känns bäst för sig själv! =)