23.3.12

| milano baby |


Som vi båda har längtat och nu är vi äntligen på väg.

Jag var så i valet och kvalet över vad jag skulle ge Christian i födelsedagspresent, men nu är nog ingen av oss speciellt ledsen över att det blev en resa till Milano med diverse tillbehör (läs vin, italiensk mat, fotboll, shopping och en massa sol).

Så nu när ni läser detta sitter vi på planet och är snart (peppar peppar, jag som jobbar själv i flygbranschen är rätt skrockfull, måste ta i trä så det inte blir några förseningar) framme i underbara Italien!

Arrivederci - vi ses om ett par dagar!

(Och Sandra, jag har med mig kameran :)

1 kommentar:

Kalaslotta i USA sa...

Åh ha det toppen och njut av mitt favoritland.

Lunch på Peck´s övervåning är kanon, kaffe i caféet till vänster i ingången till Dome gallerian.

RInachente varuhus med Belstaf till kanonpris.

Njut njut njuuuut och hälsa Zlatan!