15.9.11

| dagens lista |

..som för övrigt är snodd/lånad/kopierad av denna härliga donna.

Dagens humör: Trött som attan (har en man som hostar och hostar och hostar hela nätterna, vet inte vem det är mest synd om).
Dagens mående: Fint på det stora hela.
Dagens borde: Typ dammsuga, ta hand om tvätten, hämta lite grejer på posten..ah, listan kan ju göras oändlig,
Dagens frisyr: Idag förstår ni gjorde jag en mkt avancerad håruppsättning med lockar och flätor. Eller så satte jag bara upp det i en tofs.
Som vanligt alltså.

Dagens smink: För att dölja dom svarta ringarna gick jag all-in, foundation, primer, mascara, rouge. Om det blev bättre? Tveksamt.
Dagens klädsel: Uniformen, dvs kjol, strumpbyxor, kavaj, top och en liten piffig sjal.
Dagens planer: Jobba och sen ligger dagen öppen för allt mellan himmel och jord.
Dagens materiella vill ha: Det skulle kunna bli längsta listan i världen, men idag nöjer jag mig med dinner & a movie (Christian..?)
Dagens fundering: Varför livet aldrig blir som man tänkt sig, hur vissa människor kan stå ut med sig själva, funderar på hur människan fungerar på det stora hela.
Dagens beroende: socker.
Dagens tråkigaste: Att sommaren nu är slut (eller tror vi på en comeback
Dagens längtan: Solsemester. Som vanligt.
Dagens bok: Revolt av Susanne Collins.
Dagens låt: Satan i gatan - Veronica Maggio

Inga kommentarer: