7.2.11

✭ helgen som kom & gick ✭

 Underbar mat: Ryggbiff med tortilla & chimichurri,fläsksida med chipotle
Godaste tortillan!
Maten är viktigast

Helgen försvann lika snabbt som den kom, lördagen spenderades på Supper, en av mina favoritrestauranger med en hel drös härliga tjejer - nästa gång kör vi en helkväll och ser till att stänga stället!


I söndags förbarmade sig Challe över oss och bjöd på bästa söndagsmiddagen. gryta med ris och till efterrätt blev det riktig marängswiss: vaniljglass, choklad- och/eller kolasås, bananer, maränger och strössel. Hur länge sen var det man åt det?
Och sen var det måndag igen.

4 kommentarer:

Challe sa...

Vilken härlig helg vi har haft, den har verkligen gott i matens tecken och trevligt sällskap med alla härliga vänner...Puss

Tack syster, du är såå gullig. I love you.

Anonym sa...

Jag skulle precis säga detsamma. Kul att vi spenderade den ihop! Puss på er

Smulan

Prinsessan sa...

Detsamma mina fantastiska systrar, älskar er!

Anonym sa...

Allt ser jättegott ut! Det lustiga är att jag har aldrig hört namnen på vissa maträtter jo marängswiss
har jag hört tidigare. Är det min ålder eller att jag går ut för sällan.