14.1.11

✭ what to wear ✭

Marilyn Monroe hade "Chanel No 5", Coco Mademoiselle kommer jag alltid associera med min syster Smulan och LouLou och Red Door är väl för evigt förknippade med 90-talet. Vad är det då jag pratar om?
Jo, det här med att ha en signaturdoft, en doft som alla tycker passar just dig och som inte alls luktar lika gott på mig. Jag har fortfarande inte hittat min doft, ena dagen vill jag lukta som en blommig sommaräng, nästa som ett sexigt bombnedslag och tredje dagen passar doften av nytvättade kläder bäst.

Jag har använt Lola by Marc Jacobs ett tag, men den är inte riktigt jag, så vad ska jag prova härnäst? Vad har ni för favoriter?

3 kommentarer:

Lisa sa...

Chloé, älskar den! Är lite nyfiken pa den nya.

Hur är det med dig annars?

Kram kram

Nina sa...

Mademoiselle är min doft :)
Gucci Guilty är en annan favorit. Testa!

Ha en skön lördag.

Kram N.

Challe sa...

Ar min Shalimar....