11.2.10

✭ dagens ✭

En av mina favoritbloggerskor skickade en utmaning som jag är lite sen att anta men jag kör ändå.

Dagens dryck: Kaffe, kaffe och åter kaffe (ha sovit typ 4 timmar i natt)
Dagens grönsak: Tomater
Dagens rätt: Christians nudlar med biff
Dagens fel: Att snön och kylan vägrar ge med sig
Dagens nu är det jul igen: En liten julstjärna som ståtar lite ensamt i ena sovrumsfönstret
Dagens dåliga samvete: Det eviga, träningen som bara halkar efter mer o mer
Dagens grannkärring: Märker knappt mina grannar, den bästa sorten alltså
Dagens goda nyhet: Det måste väl ändå vara att Angelina äntligen är på plats på Haiti?

Dagens dåliga nyhet: Att inte Brad är med henne
Dagens frustration: Min garderob
Dagens ord: Försening
Dagens ljuvlighet: Hann pussa Christian en gång innan jag gick till jobbet vid 05:30-snåret
Dagens utmaning:
Att inte äta socker (att vara hemma utan att vara riktigt sjuk gjorde ju inga underverk med sockerberoendet direkt)

2 kommentarer:

Nina sa...

He He denna var bra :) Kanske gör den senare.

Och ja, ta bort snön nuuuu!


Ha en fin dag. Kram.

Sara sa...

Ja, just det, träningen ja... Till våren? ;)