22.1.10

✭ cosa nostra ✭

Vi är inne i värsta seriebonanzan, men när man har välja mellan Rachel Ray & Days of our life så blir resultatet ganska självklart, eller hur?
Just nu kollar vi Sopranos och jag har en liten (alltså pytteliten) crush på alla maffiakillar i New Jersey, men en sak som slår mig är likheten med typ alla i "Real housewifes of New Jersey". 
För egentligen, vem betalar en möbelleverans som går på över 100 000 dollar med cash?


Fredagsmiddagen bestod av uräcklig hamburgare från Presto (korvmojjen på ön), hade för mig att dom var goda? 
I vilket fall som helst jobbar jag imorgon, men är ledig på söndag , så lördag får väl vara min fredagsmysdag och har jag tur kanske min fina man lagar något gott till mig? Christian du vet väl att jag älskar dig mest ♥?

Inga kommentarer: