19.9.09

✭ nedräkning ✭

8

ok, nu är det bara 1 vecka kvar (vi åker till London på lördag och på söndag vidare till Maldiverna) och jag vet inte, ska jag börja få res/packfeber redan nu?
ena sekunden känner jag lugnet, planerar att börja packa så smått på torsdag, kanske köpa något nytt, ska jag vaxa benen hemma eller på salong?

nästa sekund känner jag pack/res/kläd/hår/vax/tränings/bikiniångesten som en stor jävla slägga i huvudet.
hur många bikinis behöver jag ta med mig, ska jag träna 4 eller 5 gånger denna vecka, räcker det verkligen med en resväska och borde jag inte gå till salong och vaxa?

dessutom vill jag inte, samtidigt som jag vill, att det ska bli lördag. jag vill suga på karamellen lite till. jag vill titta på bilderna och fantisera mig bort och tänka att herregud på den stranden kommer jag ligga på snart!

i samma sekund kommer jag på att jag kan ju faktiskt suga på karamellen 8 dagar till.

Inga kommentarer: